اسم دخترتون چی گذاشتین؟؟؟چرا اسم دختر اینقدر سخته

۱۳ پاسخ

من دختر اولم ماهور دختر دومم نیلماه میخوام بزارم

ملکا 🫠

اسم پسرم کیارش، اسم تو راهی کیانا ❤️‍🔥

دختر اولم هانا🤎تو دلیم هم لِنا🤎

خیلیییی سخته
واقعا به نتیجه نمی‌رسیم
بین ضحا، فاطمه یاس، نرگس

من زینب☺️

من دختر ندارم ولی اسم آوین خیلی قشنگه 😍
آسنات
دلژین
نوا

بر عکس اسم پسر خیلی سخته

آیماه

بچه ها خواهرم دختره یکی رو گذاشته آرمیتا این یکی رو میزاره تیارا

من میزارم پناه خیلی قشنگه

من هنوز هیچی🤕

می‌خوام بزارم ماهلین
از پناه هم خوشم میاد

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی