خانوما پاپ اسمير درد داره؟؟😭😭😭

۱۲ پاسخ

نه عزیزم مگه قبل بارداری ندادی من قبل بارداری دادم یبارم بعد زایمان سالی یبار باید داد

نه اصلا چیزی حس نمیکنی

ی کم درد داره باید شل کنی 🥲 من ۴۷روز بعد زایمانم انجام دادم خیلی درد داشت چون زایمانم طبیعی بود رابطه هم نداشتم تااون موقع تازه بخیه هام کامل خوب شده بود

نه خیلی کوچولو
درحدی نیس ک وحشدناک باشه

نه اصلا

درد معاینه

ی کوچولو‌ درد داره همون معاینس ک اگه شدی باشی تاحالا همونه

چندشه🥲🥲درد اونطوری نداره

اصلااااا مثل ا ل رابطه ست

من انقد ترسیده بودم اون ترسه دردش بیشتر از خود پاپ اسمیر بود برآن
یه کوچولو.یه لحظست

نه اصلا درد نداره

ن اصلا

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی