سلام دوستان
نارنگی برا بچه ۱۰ ماهه خوب نیست؟

۴ پاسخ

من میدم تا پرتغال هم دادم

بده بابا منم میدم

من میدم همه نوع میوه ای

ایراد نداره بده بخوره فقط مراقب باشه نپره گلوش

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۶ ماهگی
مامان parham مامان parham ۱ سالگی
مامان 💙سید هانی🩵 مامان 💙سید هانی🩵 ۱۶ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی