۲ پاسخ

من میذارم خیس بخوره شب تا صبح، بعد پوستشو میکنم رنده میکنم تو فرنی یا صبحونه‌ش که گاهی جودوسره گاهی پرک گندم. شیر و موز و خرما هم گاهی میزنم

شیر بادام
بکوب تو فرنی بریز
کره بادام

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۷ ماهگی
مامان parham مامان parham ۱ سالگی