۵ پاسخ

یاشیرینی بخوریاپیاز

تو این هفته ها طبیعیه که چند روز حس نکنی نگران نباش عزیزم

الان اشکال نداره تکون خوردنش دیر ب دیر باشه از ۲۸ هفته ب بعد مهمه

بعد اینک تو۱۸ هفته ۱۷ هفته اینا عادیه دیر ب دیر تکون هاش حس کنی عزیزم منم الان یک هفته شده دارم تند تند حس میکنم وگرنه قبل این یک هفته هر سه روز یا دوروز حس میکردم من الا ۲۰ هفته و ۳ روزم از ۱۹ هفته شروع شد لگداشوو سفت کردن‌اش سر دلم و لگد زدنش تو پهلوها

خوب برو یک چیز شیرین بخور تا تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد