۵ پاسخ

واس بیمارستان میخوای چکار؟
بچه دنیا بیاد سوخته؟
یا همونجا قرارع بسوزع؟

تا بچه پاش سوختگی نداشت بهش پماد نزن چون پوستش عادت میکنه بعدم برا بیمارستان لازم نیست و این ک کرم کالاندولا خوبه

کالاندولا
کرم سوختگی میزنی جهت پیش گیری از ادرار سوختگی من از همون روز اول داخل بیمارستان زدم تا الان

تو بیمارستان نیاز نمیشه،صبر کن اگر یوقت سوخت خدایی نکرده برو بخر،شایدم اصلا نسوزه

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته سی‌وششم بارداری
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی