مامانای عزیز پماد سوختگی و تعویض روزانه چ مارکی خوبه بگیرم؟؟

۹ پاسخ

اردن شنیدم خوبه

آردن آبی عالیه

من پماد پیشگیری از سوختگی بی بی فرست رو گرفتم تعریفشو شنیدم

کرم پای نوزاد فیروز برای روزمره
برای سوختگی کالاندولا

منن همیشه نمیزنم تند تند عوض میکنم بعضی اوقات حس کنم گرمشه یا قرمزه میزنم کالوندولا

من تعویض روزانه هیچوقت پماد نمیزدم
حس میکردم عادت می‌کنه
میشستم خشک میکردم مجدد پوشک میبستم
که گذاری سوختگی چیزی بود هم کرم اردن یا اتوپیکس میزدم

کالاندولا

من زینک فیروز میگیرم عالیه برا روزانه

همه محصولات فیروز خوبه

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته سی‌وششم بارداری