۱۱ پاسخ

من مای بیبی از اول گرفتم خوبه

مای بیبی ،کوکومی

من مولفیکس استفاده میکنم و خوبع

مولفیکس

من از مای بیبی راضی ترم تا هانیز

مای بیبی

هانيز بعد مولفيكس

اول هانیز خوبه بعد مای بی بی بعد مولفیکس و بعد ببم و کوکومی و...

من ببم استفاده میکنم،مقرون به صرفه و باکیفیته و مثل بقیه برندای ایرانی با یه ادرار خیلی ورم نمیکنه.

مولفیکس استفاده میکنم فعلا راضیم

من هانیز گرفتم خوبه بچم حساسیت نداشت جذبش هم بالاست

سوال های مرتبط