من ایزی لایف گرفتم خیلی خوب بود تمام هفتهی اول استفاده کردم
داروخانه
شورت یه بار مصرف من دوبسته خریده بودم تا چهار ، پنج روز اول داشتمشون…. پوشکهم برای خودت ازین دوشم بزرگ ها که برای مامی بچه ها استفاده میشد قبلا….. واسه نینی هم به نظرم مارک مای بیبی سایز یک بخر
مارک بیبی از همه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.