منکه شورت خاصی نگرفتم همون معمولا ک استفاده میکردم برداشتم یکیشو و اینکه پوشک هم استفاده نکردم نوار بهداشتی سایز بزرگ خریدم
داروخونه یا لوازم پزشکی
بنظر من اکه با شورت شل و ول اذیت میشی ی بار مصرف نگیر هرچی لک دار داری همونو ببر ب عنوان ی بار مصرف استفاده کن
پد هم من از داروخونه پد بعد زایمان خریدم
من شورت نخی ساده گشاد گرفتم چون یکبار هارو هی تند تند باید بزور بااون وضع دربیاری بپوشی و پوشک بزرگ برای زایمان هم بگی داروخانه ها میدن
من شورت نخی سایز بزرگ گرفتم پوشک هم از لوازم بهداشتی شوینده و مایبیبی داره خریدم
داروخانه ها دارن شرت یکبار مصرف و پوشک
شرت نخی هم بگیر
اگ شورت یکبارمصرف میخوای از داروخونه هردوتاشو تهیه کن
داروخانه ...من از اونجا گرفتم
مغازه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.