۶ پاسخ

پستونک و شیشه شیر اونت خیلی خوبه

من پستونک بیبی لند گرفتم گفتم شاید پستونک نگیره

پوشک فرق نمی‌کنه
پستونک اولترا بیبی لند عاااالیه

پستونک اونت

من پوشک مای بیبی گرفتم
پستونک بیبی لند
شیشه شیر اونت

پوشک فرقی نداره
پستونک من اونت خریدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی