سلام پماد سوختگی جی بگیرم برا دخترم،؟؟؟

۱۲ پاسخ

سودوکرم در جا خوب میکنه برای سوختی شدید هست
زینک اکساید برای سوختگی خفیف

فقط کالاندولا دینه

سودو کرم عالیه من برای پسرم که سه سالونیمشه حالا اون موقع که کوچیک بود گرفته بودم الانم برای دخترم که تو دلمه گرفتم

آردن خوبه من اینسری وی کر خریدم نمیدونم خوبه یا نه

پماد آردن خیلی خوبه من استفاده میکنم

کالاندولا

سودوکرم عالیه
ولی گرونه بنظرم واجبه بگیر

من سودو کرم گرفتم حالا نمیدونم چجوره

زینک اکساید

کالاندولا
زینک اکساید
و پماد چشمی
من پسرم سوخته بود فقط پماد چشمی خوبش کرد هیچی جوابگو نبود براش

اها باشه ممنون

میگن کالاندولا خوبه

سوال های مرتبط

مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد