۵ پاسخ

بله خواهرم با زن داداشام استفاده کردن

من بچه اولم از 5روزگی تا الان استفاده میکنم لای پاهاش یک به یک اس برای سوزش لای پای نوزاد خیلی خیلی خیلی عالیه❤❤❤

اره

من همش همین میزنم عالیه
سوختی بچمو زود خوب کرد
هر وقت پوشکش میکنم همین میزنم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی