۳۵هفته ۳روزم چرا ترشح ندارم 🤔😅

۵ پاسخ

ربطی نداره طبیعیه

من اصلا رابطه ندارم یعنی از درد میمیرم بعدش هم برای راحتی زایمانت پیاده روی زیاد کن و در آخرات زیاد دوش آب گرم بگیر

چون بایدی نیست

خانم ها من دوروزه درد کمردارم ولی امروز یکی دوقطره اب ازم خارج شد ولی چسپیده بود چرا

من از ۲۸ هفته و اینا ترشح دارم خوش به حالت که نداری تمیزی .من روزی ۲ بار لباس زیر عوض میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان nini❤ مامان nini❤ ۱۳ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی