۴ پاسخ

من برقی گرفتم عالیه شو۶رم بعد یه دونه دستیم گرفت برام ولی نمیدونم چرا از کار افتاد اونم خوب بود

منم دستی خریدم از کالا پزشکی ها ۳۰۰

توی کلاس به ما گفتن چجوری با دست شیر بدوشیم که نیازی به شیر دوش هم نباشه😃

من دارو خونه خریدم ۴۵ شیردوش

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱۱ ماهگی