یخچالیه یانه بایو لاکت

تصویر
۴ پاسخ

بله یخچالیه بعد باز شدن حتما باید تو یخچال باشه

برای اسهال این خوبه یا پدی لاکت؟؟

این قطره اش خوبه؟

نه میتونی بیرون تو دمای خنک نگهداری

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۰ ماهگی
مامان نویان💙 مامان نویان💙 ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی