خانما پدی لاکت یخچالیه؟؟
کولیک رفلاکس واکسن

۲ پاسخ

بله از لحظه ای که از داروخونه میگیری باید بذاری یخچال، داروخونه خوب باشه اصلذ باید با یخ بهت بده

اره حتما تا سرشو بازکردی بزار یخچال

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۷ ماهگی