۳ پاسخ

من میزارم همه رو یخچال

پاراکید یخچالی نیس
ولی جای گرم نباید باشه
۲۸ درجه

بایولاکت اره اون‌ یکی نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۴ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی