۵ پاسخ

سلام بچتون تا چن ماه کولیک‌داشت

همه برا کولیکه

برای رفلاکس نیست هیچکدوم .دایمیتیکون و کولیز کولیک پدی لاکت برای اسهال

دایمیتیکون و کولیکیز واسه نفخ و کولیکن پدی لاکتم واسه میکروب معده و اسهال و ایناست

دایمتیکون و پدی لاکت برا کولیکه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۷ ماهگی