دوستان کسی بوده تو انتی جنسیت بچشو نگن ؟

۱۳ پاسخ

احتمال میدن ، برای خواهر من انتی دختر بود ، انومالی پسر بود حدسه دقیق نیست

برا منم امشب نگفتن

عزیزم بستگی به مهارت دکترت داره والا ما قبلا تو شهرمون چن تا دکتر باتجربه داشتیم از 9 تا 10 هفته جنسیت رو درست میگفتن حتی یه بار نظام پزشکی بهشون نامه زدن دیگه جنسیت رو زود نگه ولی متخصص اینجا داریم 30 سال سابقه داره اما جنسیت رو اکثرا اشتباه میگه

من چندبارم پرسیدم چیزی نگفت

من.اصلا یه درصد چیزی نگفت.تا هفته دیگه برم انومالی

برای من احتمال داد فقد معمولن احتمال میدن

برای منو نگفت اخرش خودم پرسیدم گفت خیلی مشخص نیست اما از مدل جمجعه میگم دختره احتمالا
حالا هفته دیگه سونو دارم برم ببینمش جوجرو

گلم انتی زیاد دقیق نیس واسه من احتمال داد ولی ۱۴ رفته رفتم سونو جنسیت و گفت ولی بازم صبر میکنم تا انومالی

سر بچه اولم گفت و درست بود دختر،دومی سر پسرم گفت چربی شکم داری دیده نمیشه😅آنومالی گفت دقیق جنسیت

برای من نگفتن

سلام اره ممکنه نشون نده دوست منم ۱۲هفته رفته بود اما دکتر نگفته بود
الان یه چیزی شده که میزارن سن حاملگی بالاتر بره تا بگن...مگر اینکه سونو ۴بعدی بدی.. اگر تو انتی متوجه نشدن

آره به من‌نگفتن ۱۵ هفته و ۴ روز رفتم فهمیدم

اره چون خطا بالاست خیلیا نمیگن

سوال های مرتبط

مامان زردآلو مامان زردآلو هفته دوازدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد