۱۳ پاسخ

من ۱۵ یا ۱۶ اذراقدام کردم

عزیزم از اقدامت چند روز گذشت بیبی زدی ؟

ی سوال دارم آزمایش خون دادم گفته بارداری مثبت ..گفته س هفته دیگه باید بری واس قلب جنین دیگه نیازی نیس بتا تیتر آزمایش بدم ؟؟؟؟؟

چ علایمی داری . آمپول زدی ؟

خیلی زود زدی بایدبعد تاخیر پریود بزنی .ولی چون هاله داره احتمالا مثبته عزیزم

زود زدی ولی هاله داره صبر کن تا موعدت یا یک روز تاخیر

مثب مبارک باشه

مشکوکه

هاله داره مثبت سیکلت چند روزه است بعد تخمکگذاریت باید 14روز بگذره بعدش این هاله همون دقیقه بیفته مثبت

ان‌شاءالله ک مثبته سه روز دیگ یا دو روز دیگ بزن

مثبت مبارک

۳روز دیگه تکرار کن

هاله داره

سوال های مرتبط

فندقی فندقی قصد بارداری
فندقی فندقی قصد بارداری
مامان رایان مامان😍❤️ مامان رایان مامان😍❤️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان maryam مامان maryam هفته هفدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دهم بارداری