۵ پاسخ

نه شل ونه زیاد سفت، اسهال نیست

سلام مامانا عزیز عکس آتلیه ای درست میکنم باهر تمی که خاستین روبیکام پیام بدین و عکس کوچولوتو بفرستین در صورت پسندیدن پولشو واریز کنین نصف قیمت گهواره ادیت میزنم شماره روبیکام

+989332935254

دختر منم دو سه هفته است زیاد شده

اسهال هست یا سفت هست

از دندون می‌تونه باشه

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱ سالگی
مامان سیده آوینا 🦋 مامان سیده آوینا 🦋 ۱ سالگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد