چه حسی دارین یه نی نی تو شکمتونه؟🥲

۱۱ پاسخ

الهی تجربش کنی عزیزم

الهی که نصیب تو وهمه چشم انتظارها

انشالله م بزودی تجربه میکنی و میفهمی چ حس قشنگیه🥺

😔😔ینی میشه ماهم تجربه اش کنیم

الهی ک به زودی زود شماهم تجربش کنی بدونی چه حسی داره🤲❤️

الهی که بزودی زوددددددددد این حسو تجربش کنید

خیلی حس خوبی دارم مدام میرم جلوی اینه شکمم میبینم بزرگ شده یا نه مدام میرم هفته بارداریمو میبینم شوهرم هعی دستش میزاره شکمم باهاش حرف میزنه و بوس میکنه شکممو😂 از الان همه توجه ها رفت سمت فسقلیم

انشالله ب زودی تجربش میکنی حتما😍

من ک یبار ضربان قلبشو شنیدم منتظرم باز برم سونو بشنوم صداش میشنوم خیلی حس خوبیه برام ایشاله همتون ب زودی باردار شین

الهی شمام تجربه ش کنین چون شیرین ترین حس دنیاس🥺

سوال منم هست ازشون🥲

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان miracle ✨ مامان miracle ✨ هفته یازدهم بارداری
مهدیه مهدیه قصد بارداری