😞😞😭😭😭
من که دعا می کنم زودبگذره ۴ماهه همه اش بالامیارم وزنم۵۷بوده شده ۵۱ ازبوی همه چی بدم میاد
اصلا قشنگ نیست🤮🤮🤮من که ۳ماهه فقط دارم بالا میارم،از شوهرم،از بوی یخچال،از بوی مایع ظرفشویی،بوی غذا،بوی خمیردندون،بوی ماشین،بوی لباس های شسته،از همچی!!!!از زندگیم سیر شدم،به غلط کردن افتادم
امیدوارم این حسو تو زندگیم تجربه کنم چون حسرتشو دارم
خیلی قشنگهههه خیلی کل غمای عالم رو فراموش میکنی فقط به تودلیت فکر میکنی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.