۵ پاسخ

😞😞😭😭😭

من که دعا می کنم زودبگذره ۴ماهه همه اش بالامیارم وزنم۵۷بوده شده ۵۱ ازبوی همه چی بدم میاد

اصلا قشنگ نیست🤮🤮🤮من که ۳ماهه فقط دارم بالا میارم،از شوهرم،از بوی یخچال،از بوی مایع ظرفشویی،بوی غذا،بوی خمیردندون،بوی ماشین،بوی لباس های شسته،از همچی!!!!از زندگیم سیر شدم،به غلط کردن افتادم

امیدوارم این حسو تو زندگیم تجربه کنم چون حسرتشو دارم

خیلی قشنگهههه خیلی کل غمای عالم رو فراموش میکنی فقط به تودلیت فکر می‌کنی😍

سوال های مرتبط

نی نی کوشولو نی نی کوشولو قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
خاطره حامدنژاد خاطره حامدنژاد قصد بارداری
مامان جون مامان جون قصد بارداری
مامان فسقل🥰 مامان فسقل🥰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری