انشالا قسمتتون بشه🙏ولی من تا نرم سونو قلب تشکیل شده باشه و ضربانم داشته باشه حسم فقط استرسه 🥲
منم همینطور
انگار هم دلم بچه میخواد هم اصلا جرعتشو ندارم
فکر میکنم خیلی زوده برام
اولش جالبه
اینکه یه موجود زنده درونته حس خوبیه
وقتی صدای قلبشو بشنوی گریت میگیره
وفتی شروع میکنه تکون خوردن قربون صدقش میری
ولی تک تک لحظه هاش با استرسه
من از روز اول بارداری همش استرس دارم
تا بالاخره سالم دنیا بیاد
ولی هنوزم باور نمیکنم ک میخام مامان شم
حس میکنم احساس اصلی زمانی هست ک بچه بدنیا بیاد
خیلی حس خوبیه
متاسفانه برای من ۳ ماه بیستر طول نکشید😔😔ولی بهتربن زمان بود برای من💔
منم خیلی دوست دارم مخصوصا الان ک شرایطمون جور شده و تنبلی و پریودمم داره خوب میشه انگار امیدوار شدم ب اومدنش
همش مناظر اون لحظه ام همش میرم تو اتاقش فکر میکنم قرار ی جوجو بهمون اضافه بشه
ای جونم انشالله به زودی حس میکنی عزیزدلم منم مثل شما بودم حسش در کنار استرس ها و اذیت ها خیلی شیرینه از خدا میخوام به زودی این حس رو به همه اونایی که دوست دارن بده🥹❤️
انشالا قسمتت بشه بزودی❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.