خیلی دلم میخواد بدونم بارداری چجوریه چه حسی داره ?!

۷ پاسخ

انشالا قسمتتون بشه🙏ولی من تا نرم سونو قلب تشکیل شده باشه و ضربانم داشته باشه حسم فقط استرسه 🥲

منم همینطور
انگار هم دلم بچه میخواد هم اصلا جرعتشو ندارم
فکر میکنم خیلی زوده برام

اولش جالبه
اینکه یه موجود زنده درونته حس خوبیه
وقتی صدای قلبشو بشنوی گریت میگیره
وفتی شروع میکنه تکون خوردن قربون صدقش میری
ولی تک تک لحظه هاش با استرسه
من از روز اول بارداری همش استرس دارم
تا بالاخره سالم دنیا بیاد
ولی هنوزم باور نمیکنم ک میخام مامان شم
حس میکنم احساس اصلی زمانی هست ک بچه بدنیا بیاد

خیلی حس خوبیه
متاسفانه برای من ۳ ماه بیستر طول نکشید😔😔ولی بهتربن زمان بود برای من💔

منم خیلی دوست دارم مخصوصا الان ک شرایطمون جور شده و تنبلی و پریودمم داره خوب میشه انگار امیدوار شدم ب اومدنش
همش مناظر اون لحظه ام همش میرم تو اتاقش فکر میکنم قرار ی جوجو بهمون اضافه بشه

ای جونم انشالله به زودی حس میکنی عزیزدلم منم مثل شما بودم حسش در کنار استرس ها و اذیت ها خیلی شیرینه از خدا میخوام به زودی این حس رو به همه اونایی که دوست دارن بده🥹❤️

انشالا قسمتت بشه بزودی❤️

سوال های مرتبط

مامان اینده نفس ایهان مامان اینده نفس ایهان هفته دوم بارداری
خدایا منم دلم میخواد بی بی چک مثبت بشه ببینم دیدن دو خط چ حسی داره دلم میخواد مث بقیه برم سونو اولین بار ببینمش اولین بار صدای قلبشو بشنوم ببینم چ حسی داره دلم میخواد دست بزارم روشکمم تکوناشو حس کنم ببینم چجوریه دلم میخواد وقتی لگد میزنه شکمم میاد بالا چه حسی داره باورتون میشه دلم درد زایمان میخواد .منم دلم میخواد ک مامان شم هدف داشته باشم بزرگش کنم تربیتش کنم دستامو بگیره دلم میخواد وقتی اولین بار میگه مامان ببینم چه حسی داره وقتی اولین قدم هاشو برمی‌داره با خنده میاد سمتت چ حسی داره ولی چه فایده خدا دوسم نداره حسرت به دلم گزاشته من دیگ کافرم.خدا گریه هامو سختی هامو همه رو دید ولی هیچکاری نکرد برام دلمو شاد کنه.من خیلی سختی کشیدم خیلی الان امید داشتم ک انتقالم مثبته اما هر دفه بی بی چک منفی مث پتکی خورد تو سرم من دیگ نا ندارم شانسی هم ندارم .باید بچه های بقیع رد ببینم همیشه نگاهای معنی دار بقیه تیکه های بقیه رو باید ببینم و بشنوم و ذره ذره آب شم و زندگی نکنم..زندگی باهام خیلی بد تا کرد فقط بیچاره شوهرم من جلوی رسیدن به آرزوشو گرفتم نمیتونم بهش ی بچه بدم با این خرجایی ک تو این ۶ سال برا دوا دکترم داده از خانوادم ک چقد کمکمون کردن جلو همشون رو سیاهم کاش میمردم.اینم بی بی چک منفی