عزیزم مطمن باش همه اینارو ک گفتی رو یه روزی میبینی
بهت قول میدم
قربون دلت بشم من
ناامید نشی هاااا خدا همیشه هوای بنده هاشو داره ❤️❤️ میدونم بی مربوط ترین حرف الان این باشه شاید ولی نوبت مام میرسه عمیقاااا به این حرف ایمان داشته باش 🥲
چقدر ناراحت شدم برات عزیزم
خدابزرگه
نا امید نشو
بغضم گرفت برات
همیشه دلم پیش کساییه ک بچه ندارن
درسته الان خودم سرویس شدم باهاشون و مشکل نازایی نداشتم
ولی نداشتنش درد بزرگیه
بسپار به خدا
حتما حکمتی توشه
عزیزم به این بیبی چک اعتنا نکن مگه نگفتم نزن تاروز ازمایش چرا خودتو عذاب میدی من روز پانزدهم باازمایش هم به زور نشون داد بتا خیلی کم بود
عزیزم همدردم باهات. درکت میکنم منم انتقالم مثبت شد اما بتا اومد پایین و سقط شد... شرمنده شوهرم شدم...
توبرویه آزمایش خون بده انقد استرس نده بخودت منم حس میکنم مثبته
عزیزم کامل درکت میکنم دقیقا منم پارسال همین حس داشتم ولی ب زمانبندی خدا ایمان داشته باش مطئمن باش خدا بهترینا رو برات رقم میزنه
حتما اتفاق میوفته ولی در زمان خودش
فردا پس فردا باز بزن،اصلا چندروز دیگه برو آزمایش،ناامید نشو ،امید داشته باش،الهی خدا صداتوبشنوه عزیزم
سلام عزیز دلم
من شرایطم خیلی خیلی بدتر بود
اصلا تخمکی نداشتم که بخوام تخمک کشی کنم
یائسگی زودرس گرفتم و انگار دنیا روی سرم خراب شد
ولی ادامه دادم رفتم بیمارستان ابن سینا دوراهی قلهک
از تخمک اهدایی استفاده کردم و فقط دوتا جنین تشکیل شد و خداروشکر مثبت شد
دکترم حدیثه گیلانی بود
میتونی از تخمک اهدایی استفاده کنی به کسی هم چیزی نگو
هم تخمکهای سالم و قوی میدن و هم براساس چهره شما
غصه نخور یا علی بگو و بلند شو
میتونی مراکز دولتی هم بری برای این موضوع
عزیزم از ته دل آرزو می کنم از جواب آزمایش بارداریت شوکه بشی به سلامتی آزمایش بدی ومثبت بشه ناامید نباش به خدا روز انتقالم دکتر می گفت مریضش روز۱۳بی بیچکش منفی شده روز ۱۶ آزمایشش مثبت شده بود ولی متاسفانه بادیدن بی بی چک منفی داروهاش روقطع کرده بود به خونریزی افتاده بود
عزیزم شما که هنوز سنی نداری انقد زود خسته نشو میدونم خیلی سخته کسی نمیتونه به شما که دلت شکسته دلداری بده ولی صبر کن و بیخیال باش انشاءالله که سال بعد اینموقع ی شیطون بلا تو خونتون باشه شیطونی کنه🤲😍
ببین دکتر سارا داوودی هم خوبه پیج اینستاشوببین خیلیا بعد31 سال 21سال ای وی اف کردن باراول جواب گرفتن خیلیا ازراه دورمیان دکتر فوق العاده مهربون وکاربلدیه
باز صبر کن دکتر برای من روز ۱۷ انتقال آزمایش نوشت🥺
میدونم خیلییی سخته 🥲🥲
عزیزم چرامیگی روسیاهی مگه دسته خودت بوده،امیدوارم به حق فاطمه زهرا زود زودمامان بشی منم سری دوم منفی شدم ولی باورکن تا دوسه ساعت ناراحت بودم بعدش خودموزدم به بیخیالی شوهرم روهم اروم کردم،میشه بازم تلاش کن میشه هیچوقت اینقدرناامیدنشو
کجا ای وی اف کردی گلم
انشالله بزودی به خواسته ت می رسی عزیزم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
با تک تک ذرات وجودم حست رو درک کردم اما همه چی رو بسپار به اون بالایی و خودت فقط تلاشت رو بکن منم شرایط تورو دارم و به شدت خسته ام ولی دیگه کاری به هیچی میخوام نداشته باشم هرجور واسم رقم زد فقط میگم شکر و تمام
عزیزم عکس رنگی انجام دادی؟
الهی قربون دلت بشم عزیزم خدا بزرگه حتما حکمتی هست انشالله زود زود مادر بشی ❤️
انشاالله انشاالله ب همین زودیا✨🤲
خوب چرا از تخمک اهدایی نمیگیری بااسپرم همسرت اینم ک خوبه بازتو مادراون بچه ای عزیز همه چی چاره داره دورازجون غیر مردن انقد خودتو ناراحت نکن ب داشته هات و هزار راه امید فکرکن دختر خوب🌺🌺
انشاالله بحق آبروی فاطمه زهرا بزودی زود کیت دوخط پررنگ بارداریتو اینجابزاری و دل ماروهم شادکنی
عزیزم شما که هنوز سنی نداری انقد زود خسته نشو میدونم خیلی سخته کسی نمیتونه به شما که دلت شکسته دلداری بده ولی صبر کن و بیخیال باش انشاءالله که سال بعد اینموقع ی شیطون بلا تو خونتون باشه شیطونی کنه🤲😍
عزیزم شما که هنوز سنی نداری انقد زود خسته نشو میدونم خیلی سخته کسی نمیتونه به شما که دلت شکسته دلداری بده ولی صبر کن و بیخیال باش انشاءالله که سال بعد اینموقع ی شیطون بلا تو خونتون باشه شیطونی کنه🤲😍
دقیقا منم همین درد و دارم🙂💔
عزیزم چرا خودتتو مقصر میدونی مگه تقصیر توعه توهم دوس داشتی بدون مشکل بچه دار بشی چقد تو سهم از بچه داری شوهرتم همونقدر داره که میگی ی بچه نتونستم ی بچه بهش بدم وااا
منم هاله میبینم انگار
عزیزم چرا ناامیدی ایشالا تو هم مامان میشی ولی یکی از من بشنو یکی از فامیلامون همین مشکل شمارو داشتن اینقد لفتش دادن ک پیر مرد و پیرزن شدن الان کلی سرمایه دارن که وارثی ندارن زنش میگفت کاش از بهزیستی میآوردیم الان اعصای پیریم بود وارثمون بود ولی ی زندایی دارم که داییش بچه دار نمیشد اونگ کلی مال و میراث داره تو شمال باغ زیتون داره باغ انار داره ویلا چند تا آپارتمان ولی تا فهمید که بچه دار نمیشه و انتقال هم جواب نمیده رفت ی پسر آورد از بهزیستی بزرگ تر که شد رفت ی دختر هم آورد الانم دوتاشون بچه دارن دوسه تا نوه خوشگل داره ولی بچه ها خیییلی کوچیک بود در حد ی ماهه دوماهه بودن آوردنشون الان پسره مهندس ساخت و ساز شده دختره هم استاد دانشگاه
عزیزم قربون دل شکستت برم اشکمونو در اوردی از ته قلبم دعا می کنم امام رضای که به من بچه داد به توهم بده نا امید نباش عزیزم در ناامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است
من هاله میبینم
ای بابا نگران نباش امیدتو از دست نده دستتو بزار روی زانوهات یاعلی بگو بلند شو خدا حواسش بهت هست مطمعنم
مطمئنی بیبی چکت هاله نداره
چندسالته
عزیزم ناامید نباش خدا بزرگه هنوز10روزه بزار همون روز14 برو آزمایش بده توکل برخدا بی بی چکت مثبت بشه بحق 6ماهه علی اصغر امام حسین🙏🏻🥹
مشکلتون چیه گلم که نمیشه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.