خیلی زوده صبرکن عجله کارشیطونه ازاون ور به خودت استرس واردمیشه
اصلا این کارو نکن خودشونم بعدانتقال میگن تست نزنین اصلا ممکنه کاذب باشه بعدهی حرص بخوری واست خوب نیس
خیلی زوده عزیزم همون روز ۱۴ برو آزمایش راحت
نه نزنی ها استرس میگی گلم
یا بمون دوازده ام بزن یاهم کل برو فقط آزمایش بده
خیلی زوده عزیزم عجله نکن فقط ناامید میشی استرس میکشی
خیییلی زوده
الان که خیلی زوده عزیزم
فرنی نشاسته خوبه برای به نظرتون برای بعد انتقال ؟؟؟؟
خیلی زوده عزیزم نزن من روز 11م تا الان هرچی زدم منفی شد
رسیدی بندر؟
من امروز روز ۱۲ ام ، ولی هنوز نزدم ،الان بخوای بزنی خیلی زوده ممکنه منفی بشه
خیلی زوده عزیزم 🥹
انشالله که مثبتی صبر کن تا روز۱۴
زود نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.