منم فردا موعدمه برای منم منفی شد🥲
گلم زود زدی منم دیروز ود زدم اینجوری شد صبرکن خانومی
عزیز دلم شما باید صبرکنی یک هفته از پریودیتون رد بشه ینی تاخیر اگه خوردین تا10صبر کن بعدش تست بزن نهایتش 7روز اون موقعه ببین مثبته یا نه الان نشون نمیده اگه هم باردار باشین ممکنه که منفی کاذب باشه
من ۱۵ آزاد سازی ام ۳ روز به موعدمه یکساعت پیش تست زدم منفی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.