۴ پاسخ

منم فردا موعدمه برای منم منفی شد🥲

گلم زود زدی منم دیروز ود زدم اینجوری شد صبرکن خانومی

عزیز دلم شما باید صبرکنی یک هفته از پریودیتون رد بشه ینی تاخیر اگه خوردین تا10صبر کن بعدش تست بزن نهایتش 7روز اون موقعه ببین مثبته یا نه الان نشون نمیده اگه هم باردار باشین ممکنه که منفی کاذب باشه

من ۱۵ آزاد سازی ام ۳ روز به موعدمه یکساعت پیش تست زدم منفی شد

سوال های مرتبط

مامان مامان پاشا مامان مامان پاشا هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان lemon🍋 مامان lemon🍋 هفته دهم بارداری