۷ پاسخ

تو تاپیک اولت که هنوز باردار نبودی در مورد ماساژ رحم گفتی با روغن سیاه دانه با روغن نتیجه گرفتی خوب بود؟؟؟

اونقد میچرخه برای من که یه ساعت بالاس یه ساعت پایین یه ساعت بغل ها تو سونو وزن ۳۲ هفته گفت سفالیکه ولی هی دائم در حال چرخشه

سفالیکه

منم فقط تو پهلوها حسش میکنم آخرین سونو گفت سفالیکه

سفالیکه

برا منم همینطور بود گفتن سفالیکه

مال منم تو دو پهلوم هست رفتم سنو گفته سفالیکه

سوال های مرتبط