سلام من هفت هفتم ولی اصلا حسش نمیکنم طبیعیه ؟

۵ پاسخ

یعنی نگران نباشم؟

من ۱۸هفته ام تازه یکم حسش میکنم

خب چون خیلی کوچیکه تا هفته های بالا ممکنه خیلی کم حس بشه

اوووووووه عزیزم معلومه عادیع من الان هفده هفته هستم حسش نمیکنم سونو گرافی که میرم اروم میشم

اره عزیزم .فقط علایمی مثل سفتی سینه و تهوع و سرگیجه شاید داشته باشی عزیزه دلم

سوال های مرتبط