سلام خانوما من اصلا هیچی از بچه حس نمیکنم طبیعیه توی هفته من

۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم
من فردا میرم توی ۱۷ هفته هنوز چیزی حس نمیکنم

وا😐😐😐😐😐😐چرا باید از الان حس کنی

منم فقط حالت تهوع دارم چیزی حس نمیکنم تا یکی دو هفته پیش شکمم نبض میزد ولی الان نبض نمیزنه

من 16هفته ام هنوز چیزی حس نمی کنم ...طبیعیه 😃نگران نباش

زوده هنوز

بله.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری