۴ پاسخ

وای چقدر زووود
من هنوز شروع نکردم
پایان‌۶ ماهگی تازه میخوام شروع کنم

واسه چی انقد زوود. من دکترش دیروز گفت اخر ۵ ماهگی دیگ شرو کنم ولی تا ۷.۸ ماهگی هیجی نمیدم

نه چخبره الان خیلییی زوده

شیرخشک میخوره یا شیر خودتو؟؟
بدون نظر پزشک اصلا شروع نکن

سوال های مرتبط

مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی