حلیم قندش زیاده؟

۴ پاسخ

حلیم قندش کجاش بود

اگه با شکر میخوری اره ، من میخورم معدم اسیدی میشه، سعی کن تو یک وعده زیاد نخوری که سنگینی کنه

نه امروز یه پیاله خوردم

حلیم سنگینه سعی کن کمتر بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
ایلا ایلا قصد بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی