خانما حلیم خوبه بخورم؟

۵ پاسخ

اره بخور عزیزم فقط چون سنگینه زیاد نخور که معده‌ات اذیت نشه

فقط دارچین زیاد نریزی داخلش. .....خخخخخ میگم همشهری کجایی بیام مهمونتون بشم

نه عزیزم نوش جونت ولی هر وقت تونستی فرمولش رو یادمنم بدین تا براخودم درست کنم
هر وقت وقتشو داشتی

عالیه از کجا حلیم سر صبح

هوس حلیم کردم سر صبح😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
minooo minooo قصد بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته هفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری