من حلیم چند بار خوردم
کنجد روشو با دارچین کلا برداشتم
تک و توک توش کنجد هست ولی نه زیاد
😕نهههه
من ارده هم میخورم
گرمیجات خبلی زیاد مشکل داره عین زعفرون غلیط دم کرده
حتی زعفرون در حد چاشنی عب نداره
این همه سردیجات میخوریم اون یذره کنجد هیجا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.