۴ پاسخ

اره من فشار میاد روم دراز میکشم

اخه نمیشه همش دراز کشید خسته میشم

اشکال نداره واسه نشستن

اره یجوری

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری