۳ پاسخ

من برای دختر اولم خارجی گرفتم به پوستش نمی ساخت براش فیروز گرفتم خیلی خوب بود برای دختر دومم هم فیروز گرفتم همه چیز داره

پینو گرفتم

من برا دختر اولم همه رو ماستلاو چیکو از ایتالیا و ترکیه گرفتم 🤣 جلوگیری بودم ، ولی برا اینا از این کارا نمیکنم. اصلا شاید برم بهار ایرانی بخرم، چون خارجیا تو ایران تاریخ مصرفشان خوب نیست. خدایی کرم سوختگی فیروز عالی بود

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی