من همه چیز رو چیکو گرفتم
من ماستلا خریدم ولی خواهرشوهرم بیبی لند استفاده میکنه راضیه.
من همچیو جانسون گرفتم.روغن بدن . لوسیون بدن .کرم صورت.دستمال مرطوب.شامپو بدن . شامپو سر .صابون .کرم سوختگی هم سودو کرم برداشتم
فیروز و مای بی بی
همه رو فیروز گرفتم فقط کرم سوختگی هنوز نخریدم
من فیروز و پینو خریدم
من میخوام همه رو بی بی لند بگیرم
شامپو سر و بدن مامابیبی
کرم سوختگی فیروز
مایع لباسشویی پینو
بیشتر پینو و فیروز خوبن
همه چیز رو ماستلا خریدم
من فقط میخام براش شامپووصابون فیروز بخرم چیزه دیگه ای مدنظرم نیس😅
مارک چیکو و کودومو ،ضدعفونی کننده شیشه شیر، پستونک ،شامپو ،انواع شوینده و ناخنگیر و...
چیکو و بیبی لند و فیروز و پینو خوبه من همشو امتحان کردم
شامپو چیکو گرفتم صابون و شوینده لباس پینو
منم طبق تجربه خانوما میخام فیروز بگیرم
من کلش وفیروزگرفتم هم کیفیت خوبی داره هم هرکی استفاده کرده راضی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.