خانوما بیمارستان دکتر زنان هس لکه دارم

۶ پاسخ

برو بیمارستان صارم تو اکباتان

نگران نباش منم دقیقا تو ۶هفته لکه شدم دکترم برا شیاف نوشت استفاده کردم خوب شدم

زایشگاه نمیخادلک کم شیاف بگیربزار برو پیش متخصص زنان

اره برو زایشگاه بیمارستان همیشه ماما دارن مراقب باش اگه شیاف داده دکترت حتما بزار

آره برو زایشگاه

عزیزم زایشگاه برو من لکه داشتم رفتم زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری