مامانا به بچه ۶ماهه بیسکویت مادرمیدین

۹ پاسخ

آره عزیزم ولی میگن چون شرکتی هس ندین بهتره از فرنی و سوپ و میوه ابپز لعاب برنج استفاده کنی

من میدم

خیر اصلا

حتی بعضیا دیدم داخل فرنی بچه هاشون شکر میزنن گناه دارن بخدا اصلا شکر خوب نیست

گلم بیسکویت و سرولاک اصلا ندین دکتر گفت هیچ خاصیتی نداره داخلش قند داره عزیزم

منم میدم بعضی وقتا

نه دکترش گفت نده

اره عزیزم من میدم

نه ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان 🤎Hirad🧸 مامان 🤎Hirad🧸 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی