از کی پوشک سایز دو میبستین

۵ پاسخ

پسر من یه هفته مونده سه ماهشو تموم کنه
الان دو میبندم براش
وزن تولدشم ۳ کیلو بود

از هروقتی ک رد پوشک رو پاش میمونه و میفهمیدم ک کوچیک شده باید عوض شه سایزش

بستگی به وزن نوزاد داره

من الان

یک ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی