مامانا کسی مجرای اشکی بچش گرفته؟

۵ پاسخ

شما شیراز دکتر خوبی میشناسی واسه چشم اطفال؟؟

من شنیدم میگن گوشه هاش چشمو اروم بمالی خوبه وقتی مجرای چشم گرفته

آره من هنوزم گرفتس
چرک هم می‌کنه زیااااد

من اون موقع اصلا هیچ تحربه ای نداشتم همش کارم گریه بود. اخرین بار که نوبت عمل شیراز زدم. همون موقع چشم اون یکی هم که خوب شده بود همین طور شد. نوبت عمل رو عقب انداختم. گفتن باید اگه خوب نشده هردوش عمل کنین. دیگه نرفتیم. با چایی بشور عذاهای گرم بهش بده. حتما وزنش زیاد کن خوب میشه نگران نباش

من بردم اتاق عمل میل زدن

سوال های مرتبط