۶ پاسخ

نمیدونم توی این سن میل میزنن یا نه چون دکتر دختر من گفت تا یک سالگی وقت داره .. که خداروشکر با ماساژ اوایل هفت ماهگی باز شد

معمولاً تا یک‌سالگی صبر میکنن
پسر من حدود ۶ ماهگی خوب شد

پسر منم ۹ ماهشه بردم دکتر قطرهای داد گفت فقط ماساژ خوب میشه

دختر من تا ۹ ماهگی بسته بود و همش کثیف میشد انقدر ماساژ دادم خوب شد
البته از اول ماساژ میدادم ولی خوب نمیشد دکتر گفت اگه تا یکسالگی خوب نشه میل میزنیم
منم که ترسو واقعا طاقت نداشتم یکسره ناراحت بودم یه روز نذر کردم اگه چشم بچم خوب بشه و نیاز به میل نباشه شب عاشورا مشکل گشا پخش کنم خدا شاهده یکی دو روز بعد خوب شد

پسر من امروز موقع گریه کردن ققط یه قطره در اومد اولین اشکش بود ولی من هیچی نزدم

میگن تا یکسالگی اگه خوب نشد اون موقع
مجرای اشکی چشم بچتون هنوز بستس؟
واسه دختر من یکیش بسته اس

سوال های مرتبط