۳ پاسخ

خب کی بخورم من

روزی دوتا استکان بیشتر نخور یکی صبح ناشتا یکی هم شب

زیره نیس گل رازیانس مامانم مجردیم همیشه صبح ناشتا دم میداد من میخوردم برا پریودی تنظیمش خوب بود بعد شنیدم میگن اگه دوماه بخوریش کیستو اب میکنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری