۵ پاسخ

نععععع... . تو روزای پریودی نباید بخوری خانمی. قاعده اش اینجوریه که تا چهل روز، بغیر از روزهای پریودی، هر روز، در ساعت مشخص، نصف استکان باید عرق یا دمنوش رازیانه بخوری.

طرز درست کردن و خوردنش و باید بدونی همینطوری الکی نخور خیلی قویه هورمون و مختل میکنه

طریقه ی درست کردن دمنوش رازیانه هم اینطوریه که:
۱ قاشق مربا خوری از رازیانه رو می‌ریزی تو قوری. دو لیوان آب می‌ریزی. میزاری رو شعله ی کم. آروم آروم دم میکشه. بعد از ۴۰دقیقه تا ۱ ساعت، شعله رو خاموش کن. از صافی ردش کن. روزی نصف استکان، راس ساعت بخور. مثلا هر روز ساعت ۱ظهر بخور. یا هر شب ساعت ۱۰ بخور. اما تا ۴۰ روز خوردنش و این که سر ساعت، و اندازه ی مشخص (نصف استکان) مهمه

به هیچ وجه تو روزای پریودی عرق یا دمنوش رازیانه نخور خانمی.

اره. پریودی تو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

چشم انتظار
🤰🏻 چشم انتظار 🤰🏻 قصد بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری