۳ پاسخ

توی دوران پریودی خوب نیست باعث خون ریزی بیشتر میشه بعد از اتمام دوره ات بخور

ن اصلا خوب نیس نخور

اگر کیستیک سینه نداری و فیبروم بخور

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
چشم انتظار
🤰🏻 چشم انتظار 🤰🏻 قصد بارداری
آسمونی مامان 💔 آسمونی مامان 💔 قصد بارداری