مامانا کیا فردا واکسن یکسالگی بچشون هست ؟

۴ پاسخ

میگن واکسن یکسالگی اذیت نمیشن زیاد
ولی ۱سال و نیم باز خیلی درد داره

خیلی راحته پسر منک خیلی راحت خوب گذروند خداروشکر

راحت ترین واکسن هست
دختر من همون لحظه در حد ۵ثانیه گریه کرد یه خوراکی دادم دستش آروم شد
بعدشم هیچ درد و تبی نداشت
یه دونه توی دست هست

خداراشکر
انشاالله واکسن دختر من هم راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی