سینه هام به شدت میخاره
شما اینجوری نیستین؟

۶ پاسخ

چرب کن

چرا برا منم خیلی میخاره

بخاطر بزرگ شدن سینه اس منم اوایل اینجوری بود کم کم خوب میشه
اگه می تونی چرب اش کن

اره واسه منم همینجوریه نوکش خیلی میخاره

اره داره بزرگ میش

من تا همینالان پسرم ۹ماهشه میخاره😩😩

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری