دختررم 2ماه ونیمه سرماخورده چی بهش بدم

۴ پاسخ

فقط ببر دکتر نمیشه بدون نسخه دکتر دارو بدی به بچه

دکترررر

هیچی فقط قطره بینی بریز تند تند

تنها چیزی ک مجازی فکرکنم قطره بینی باشه

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان هم نفس مامان هم نفس ۹ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی