۳ پاسخ

آبپزش کن
من خودم تو غذاهاشون رنده میکنم
یا با گوشکوب له میکنم؛چون در غیر این صورت نمیخورن و تفش میکنن

ابپز کن فقط زرده بده

آبپز بده

سوال های مرتبط

مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی